Únor 2015

P90X 3 - den 2. (týden 1)

24. února 2015 v 18:43 | Já
Dnešní cvičení dne: The Warrior+pár cviků s činkama na paže a prsa

Docela fuška, popravdě. cejtím každej sval. :D

Strava (24.2.2015)

24. února 2015 v 9:51 | já |  Strava
Snídaně:
čas: cca 6:50
1/2 misky sypaného musli+1/2 cornflake s mlékem, 1 vajíčko, 1 pomeranč, zelený čaj


sváča:
8:50 - 1ks kukuřičný plátek
9:40 - hruška


Oběd:
čas: 12:00
trochu rýže, japonská vaječná omeleta, kus papriky, 4 ředkvičky a kousek sýra


Sváča 2:
14:30 pomeranč
15:30 1ks kuk. plátku + kus papriky

Večeře:

Strava (23.2.2015)

23. února 2015 v 7:15 | Já
Snídaně:
čas: cca 6:40
Miska musli s trochou cornflaků, vajíčko a pomeranč
zelený čaj

Svačina:
9:30 - pomeranč a 1 kukuřičný páatek
10:43 - ředkvička 1 kuk. plátek.

Oběd:
čas: cca 11:45
+- 100 g rýže
2 ks sojových plátků

Svačina 2 :
13:35 - pomeranč + 1 kukuřičný plátek
15:03 - kus červené papriky + 1 kukuřičný plátek

Večeře:
čas: cca 18:30
Japonská Vaječná omeleta a míchaný vajíčko
zelenina: čtvrtka papriky a 4 ředkvičky


P90X 3 - den 1. (týden 1)

23. února 2015 v 7:11 | Já |  P90X 3
Dneska jsem cvičila Accelerator. Jde o cvičení kombinující Kardio, jogu a hopsání. plus jsem si přidala ještě pár kliků.

Den první:
Výška: 170
Váha: 78
obvod pasu: 79 (bléé :/ )
cvičení dne: Accelerator
čas: 5:38-6:08


2015 aneb Pokus číslo dvě.

23. února 2015 v 6:58 | Já |  Úvod
Čtvrt roku uteklo jako voda. Čtvrt roku během čterého se událo tolik věcí, které mě pomalu, ale jistě vykolejili z mého progresu. Tak třeba vyhazov z jedné práce a nástup a zaškolování v práci nové. čtvrt roku bez cvičení a bez hlídání stravy mě hodilo zpět na startovní čáru. Možná i trochu před ní.

Ale už jsem zase tu a svou transformaci nevzdávám. Chci na to jít tentokrát trochu jinak. Rozhodla jsem se, že budu cvičit ráno. Přítel stejně vstává minimálně o hodku a půl dříve, než musím já obvykle vstávat. Tak jsem si řekla, že toho zkusím využít. Po ránu mě to nastaruje (doufám :D ) a přitom pak stihnu více věcí, když nebudu muset cvičit večer po práci.

Cvičit hodlám P90X 3, což je nová verze klasické p90X, ale cvičení je založeno na HIT - intenzivním cvičením půl hodiny. Což je paráda po časové stránce a přitom to vůbec není žádné šolíchání. :)

S přítelem jsme se domluvili na plánu zdravých večeří a hodlám si připravovat odědy dopředu. Takže snad to začně plodit ovoce. :)